b_300_0_16777215_00_images_PhotoCollage_1655889221214.jpg

 

دکتر زیویار در رزمایش صرفه جویی مصرف آب و برق خواستار اصلاح الگوی مصرف خانوارهای استان در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی شد . 

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، رزمایش مشترک صرفه جویی در مصرف آب و برق با حضور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت کشور و وزارت نیرو برگزار شد . 

 

استاندار لرستان در این رابطه گفت: رزمایش مشترک صرفه جویی در مصرف آب و برق با مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت کشور و وزارت نیرو در رابطه با اصلاح الگوی مصرف برگزار شد . 

 

دکتر زیویار اظهار داشت: هدف از برگزاری رزمایش امروز، نظام مندی و بهینه سازی در مصرف انرژی است و هیچ گونه بنایی بر کاستن و یا قطع کردن آب و برق در استان وجود ندارد . 

 

وی با اشاره به موضوع کم آبی در استان، افزود: درست مصرف کردن و استفاده بهینه از منابع موجود در بحث آب و برق هدف اصلی برگزاری این رزمایش است که بر آن تاکید شد و اصلاح الگوی مصرف توسط خانوار های لرستانی مورد انتظار است . 

 

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران، وزارت نیرو و وزارت کشور در اقدامی ابتکاری با بهینه سازی در مصرف آب و برق، کاهش حدود ۱۰ درصدی در مصرف را بدست آورده اند که قابل تقدیر بوده و می تواند الگوی مناسبی برای سایر دستگاه ها باشد .

 

 🇮🇷 اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید