b_300_0_16777215_00_http___lorestan-news.ir_images_upload_slides_0101012.jpgمعاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان گفت: سامانه پایش می‌تواند ارزیابی دقیق و واقعی عملکرد دستگاه‌های اجرایی را بدست آورد.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، جلسه هماهنگی سامانه پایش سطح توسعه یافتگی استان‌ها در دفتر معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان به ریاست گودرز امیری و با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیران ستادی استانداری و دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

در این جلسه امیری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اظهار کرد: با استفاده از پایش سطح توسعه‌یافتگی استان‌ها می‌توان عملکرد دقیق و واقعی دستگاه‌های اجرایی را مورد ارزیابی قرار داده و استفاده از آن باعث بررسی دقیق کارکرد دستگاه‌ها می‌شود.

وی اضافه کرد: این سامانه توسط وزارت کشور و بر اساس شرح وظایف قانونی برخی شوراهای فعال در استان‌ها راه‌اندازی شده که بر اساس آن شاخص‌های آماری با اولویت‌های برگرفته از اسناد بالادستی استخراج و بر مبنای آن، برنامه پیش‌بینی شده است.

امیری ادامه داد: اطلاعات این شاخص‌ها باید در بازه‌های زمانی تعیین شده توسط دبیران شوراها جمع‌آوری و در سامانه مورد نظر ثبت شوند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید