استانداری لرستان
تازه ها:
۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۸ تير
بيانيه توافق سطح خدمات

این سازمان کلیه مقررات صادره خود را اعم از بخشنامه‌ها، آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها، ضوابط اجرایی و ... را پیش از ابلاغ به مدت 2 هفته از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی، نسبت به اصلاح و سپس ابلاغ اقدام می‌نماید.

این سازمان در رابطه با تهیه و تدوین لوایح و تعرفه‌هاي قانونی که نیازمند تصویب نمایندگان مجلس یا مراجع ذیصلاح می‌باشد پیش از ارسال به مدت یک ماه از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی، نسبت به اصلاح و سپس ارسال آن اقدام می‌نماید.

1- اين تارنما مجهز به امكان ثبت و پيگيري درخواست‌ها و شكايات شما متقاضيان گرامي از طريق مراجعه به لينك  شكايات، پيشنهادات و انتقادات ميباشد. در اين قسمت شما مي توانيد با حوزه‌هاي مختلف سازمان تماس برقرار نمائيد .

2- تارنماي استانداري لرستان بصورت تمام وقت در دسترس متقاضيان گرامي بوده و در صورت بروز هرگونه اشكال و نقص‌فني ، به متقاضيان اطلاع‌رساني خواهد گرديد.  

3- حوزه پاسخگويي ميز خدمت براي ارتباط با استاندار و معاونين ازمنوي ميزخدمت قسمت درخواست وقت ملاقات با استاندار و معاونين و همچنين منوي ارتباط با ما مراجعه نماييد .

 

زمانهاي برنامه‌ريزي شده براي بروز رساني تارنما كه امكان دسترسي كاربران به تارنما وجود ندارد

در حال حاضر تارنما به طور كامل در دسترس مي باشد و در صورت وجود مشكل از طريق جدول ذيل در همين صفحه اطلاع رساني خواهد شد

حداكثر زمان براي پاسخگويي به سوالات

دريافت شده ميز خدمت

72 ساعت

حداكثر زمان بازگشت به حالت عادي

24 ساعت

درصد روزهاي امكان اتصال به تارنما

% 99/99

 

جدول زمان هاي خروج از دسترس در تارنما

رديف

تاريخ

ساعت شروع

ساعت پايان

علت خروج از دسترس

 

 

 

 

 

 

1399/02/16
Powered by DorsaPortal
بارگذاری چیدمان اولیه